2011 m. lapkričio 15 d., antradienis

9 diena

Kurdama blog'ą nesitikėjau, kad žmonės taip greitai ims jį skaityti. Nesitikėjau komentarų (nei facebook'e, nei čia), nesitikėjau nuomonių. Tiesa pasakius, jei Andrius nebūtų pirmą kartą paskelbęs šios nuorodos už mane niekada nebūčiau pati to padariusi. Taip ir būčiau rašiusi sau.
O dabar.. Jį skaito visa mano šeima, teta, draugai. Nežinau ar skaito ir nepažįstamieji, bet jei skaito - man malonu. Man malonu stengtis, skubėti, kasdien galvoti ką padaryti ir kaip Jus nustebinti, ar bent nenuvilti. Pirmą kartą jaučiuosi kalta neturėdama jėgų parašyti naują įrašą, padaryti rankdarbį.. Ir žinot ką?. Tai puikus jausmas!.
Ir ačiū, kiekvienam skaitančiam, už jį ir už tai, kad esat šiame puslapyje šią sekundę.

Šiandien, Jūsų kompiuterių ekranuose ir mano namuose, 9 rankdarbis - diržas iš odos aštuonetukų.



p.s. šiandien parodysiu visų praleistų dienų rankdarbius.

Labai Jums dėkinga ir dėl Jūsų laiminga,
Aistė.

4 komentarai:

  1. Labukas, Aiste! Is tiesu negaliu patiket, kad as nemegstanti "facebook'o" dabar kiekviena vakara parejusi is darbo pasitikrinti skubu ar Aiste ikele koki nauja rankdarbi ir ar parase, kokia jo "gimimo istorija" Taigi labai labai dziaugiuosi isvydusi nauja darbeli :)ir su nekantrumu lauksiu nauju..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Aiste Tau, kad esi ir kad moki mus taip stebinti savo gražiais darbeliais, bei svarbiausia tuo, kaip juos pateiki. Labai smagu skaityti tavo mintis, ačiū, kad jomis pasidalini.

    AtsakytiPanaikinti