2012 m. gruodžio 5 d., trečiadienis

Antroji mano manija // 5 diena

 
Prisipažinsiu – megztinių manija, aplankanti rudenį, nėra vienintėlė, kurią turiu ir šiandien aš išduodu kitą – derinimo! Tiesa, ja stengiuosi atsikratyti, bet man labai sunkiai sekasi..  
Dabar aš derinu viską – batus prie rankinės, marškinius prie batų, auskarus prie marškinių, kelnes prie auskarų (na gerai, taip gal ir nebūna, bet papuošalus renkuosi tikrai kruopščiai) ir jei bent  atspalviai neatitinka – aš negaliu taip rengtis! Tai tikrai rimta bėda mano mylimiausiems batams – mėlynoms platformoms ir burgundiškiems aukštakulniams. Tokių spalvų rūbų turiu visai nedaug, o tai reiškia, kad su mano derinimo manija, juos užsidedu žymiai rečiau nei norėčiau.. Taip ir gimė šiandienos rankdarbis – mėlyna delninukė, tobulas derinys mano platformoms.
Turbūt jau galite nuspėti, kad jei artimiausiu metu neišsigydysiu šios manijos pamatysite antrąją, burgundišką, delninukę.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą