2011 m. spalio 27 d., ketvirtadienis

Sveiki, o aš Aistė vardu!.

Mano močiutė visada sakydavo, kad ruduo, kartu su krentančiais lapais, turėtų atsinešti šusnį puikiausių idėjų, o ne visų taip dažnai linksniuojamą depresiją. Šis ruduo man būtent toks.
Šiandien, spalio 27-ąją, pristatau Jums pirmąjį rudens sumanymą - blog'ą, kuriame metus, t.y. 365 dienas, kasdien rodysiu savo rankutėmis kuriamus rankdarbius. Idėja šiam blog'ui gimė labai netikėtai: naršant internete, mados bloguose ir InFashion portale. Perskaičiusi, kad viena iš bloger'ių rašo kasdien, supratau, kad ir aš to noriu. Tik dar nežinojau su kuo tai bus susiję. Dabar jau žinau ir džiaugiuosi dėl savo pasirinkimo.
Pažadu labai stengtis ir į kiekvieną darbelį įdėti bent gabalėlį meilės ir šypsenos.

Tikiuosi, kad mano sumanymas ir darbeliai Jums patiks,
Aistė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą